Krok, ktorý nadchol všetkých priaznivcov návrhára a režiséra s okom architekta a nenapodobiteľne sofistikovaným zmyslom pre erotiku. Tom Ford po dlhých rokoch váhania uviedol kolekciu spodnej bielizne a diváci, ktorí v poslednej časti jeho utorkovej módnej prehliadky zahliadli modelov defilovať v lesklých boxerkách, nemohli uveriť vlastným očiam. Kolekcia pozostávajúca z neutrálnych tónov a zvieracích motívov sa stala okamžitým hitom a záujem fanúšikov o kúpu spodnej bielizne bol okamžitý.

 

tom ford nyfw 2018 toptrendy moda

Foto: Randy Brooke

 

Ako povedal samotný Ford v rozhovore pre magazín i-D, uvedenie spodnej bielizne nebolo ľahkým krokom a dôvod, prečo dosiaľ váhal, bol čisto pragmatický. „Aby ste mohli rozbehnúť biznis so spodnou bielizňou, potrebujete mať veľmi dobrú distribučnú sieť. Tú istotu, že teraz si to už môžem dovoliť, som konečne nadobudol.“

 

 

 

Chcete vedieť, čo sa práve odohráva v módnom priemysle? Viac tipov a informácii zo sveta módy nájdete na Top Fashion.sk

 

 

 

 

Na otázku, čo bolo inšpiráciou pri návrhu jeho debutovej kolekcie pánskych boxeriek, odpovedá Tom Ford svojím príznačným zmyslom pre módu: „Určite som nechcel navrhnúť nejaký biele trenírky, ktoré by za každú cenu mali gumu s logom. Ak už to malo mať zmysel, rozhodol som sa vytvoriť sexy bielizeň, ktorá dá mužom pocit, že sa pri vyzliekaní svojim polovičkám predvedú. Ženy si dávajú na svoje veľké rande tú najdráždivejšiu bielizeň. Myslím, že muži si zaslúžia cítiť sa v deň svojho veľkého rande rovnako príťažlivo.“

 

ford

Foto: Tom Ford

 

 

 Ani výber neutrálnych tónov nie je pre túto kolekciu náhodný. Pokračuje Ford: „Páčila sa mi predstava nahého oblečenia. Je to ako s make upom. Navrhol som sedem rôznych odtieňov, ktoré dokážu vyhovieť každej farby pleti. Som si istý, že každý muž nájde ten svoj“

 

 

 

tom ford terry richardson toptrendy moda

Foto: Terry Richardson´s Diary 

 

 

Napriek tomu, že záujem o boxerky je enormný, see-now-buy-now model sa ešte nekoná. Kúpychtiví fanúšikovia si musia počkať na uvedenie kolekcie, ktorá bude dostupná vo vybraných predajniach a online. Ford, ktorý pri svojich kampaniach dlhodobo spolupracuje so škandalóznym fotografom Terrym Richardsonom, zrejme nesklame ani v prípade uvedenia spodnej bielizne. A možností, ako sa dá kampaň na spodnú bielizeň v prípade Forda poňať, nie je zas tak veľa.