hladanie krasyV práci ich spája spoločná filozofia a rovnako svorne odpovedali aj na naše otázky. Miro Žilinský a Jurij Čerňak.

Máte väčšiu radosť z klienta, ktorý si vyberie dom z vašej ponuky alebo z klienta, ktorý sa rozhodne riešiť dom „od základov"?

Radosť máme z každého klienta, najväčšiu však z takého, ktorý vie, čo chce. Každý má možnosť výberu. Úprimne, najviac nás poteší, keď cítime z klienta spätnú väzbu, pozitívnu emóciu, do istej miery aj „oddanosť" a dôveru v to, čo robíme. Potom sme na spoločnej ceste k úspechu. Najlepší dom je vytvorený na mieru, v súzvuku s okolím, s možnosťami stavebníka a vlastným citom.

Ako sa vám darí nasmerovať správnym smerom klientov s požiadavkou na individuálnu výstavbu?

Ľudia, ktorí k nám prichádzajú, už vedia, kam idú, poznajú nás i prácu nášho ateliéru. Keď sa navzájom vypočujeme a naša komunikácia prerastie do vzájomnej dôvery, začne vznikať koncept. Všetkých nás vtiahne do tvorivého procesu a výsledkom je výnimočná realizácia a spokojný investor.

Vo svojej ponuke máte množstvo typových rodinných domov a takmer každý z nich má originálny názov. Odkiaľ čerpáte inšpiráciu?

Názov sa často rodí spolu s nápadom. Vyhýbame sa klišé a unifikovanosti. Meno, ktoré domu dáme, len podčiarkuje jeho osobitosť a originalitu. Každý, ktorému sa dostala do rúk naša publikácia Rodinné domy trochu inak, nám dá za pravdu. Jednoducho všetko, čo robíme, musí mať svoju trvalú pridanú hodnotu.

Viac sa dočítate na strane 68 – 69

TEXT: Ivona Partmanová
FOTO: APEX A


Tento článok vyšiel v publikácii Top trendy v bývaní 2012